Monday, March 16, 2009

kiriman dari sahabat

Semalam semasa melalui sebuah lorong di Jalan Tun
And.Rahman.
saya Didatangi seoarang melayu yg memakai pakaian yg sungguh
Bersih...
rambut Yang tersisir rapi... membela sedikit janggut dan
Bertali leher.
Dia Memberi salam dan bertanya adakah saya sibuk ketika
Itu..
tetapi saya Amat sibuk,jadi meminta izin utk berlalu dgn segera
Tetapi sebelum saya
Pergi dia memberi saya satu bungkusan yg dibalut
Envelop bersaiz A4..
Sebelum itu dia berkata.. "teruskan jihad".
Saya tersenyum sambil
Berkata perlahan.. Allahuakbar. apabila saya sampai di
Pejabat, saya Membuka bungkusan itu dgn perasaan seronok mungkin
Didalam itu ada buku Yg menyeru umat manusia untuk berjihad..
tetapi!!!!!!!!
Alangkah terkejutnya Saya ia adalah sebuah kitab 'Bible' di dalam
Versi Arab dan CD DVD
yg Berkisar tentang kehidupan Nabi Isa.. Jadi saya menyeru
Kepada pihak
Orang ramai supaya berhati-hati apabila bertemu dengan
Mereka ini..
lebih Menyedihkan lagi mereka ini adalah orang melayu yang
Bertopengkan Syaitan!!!!!
untuk terus menyesatkan umat Islam dinegara
Kita... bangkitlah!!!!!
Saudara-saudaraku sayangilah masyarakat kita dan anak
Cucu kita nanti,
Takkan kita hendak menunggu pihak kerajaan mengambil
Tindakan sedangkan Sementara itu berapa ramai anak muda dan gadis-gadis
Melayu kita yg Berjaya dimurtadkan. .
teruskan usha dakwah kita untuk
Menyampaikan Islam..
kerana pihak Kristian ni tidak akan Putus-putus
untuk Memurtadkan umat Islam.

No comments:

Post a Comment