Monday, September 7, 2009

DirIKu DalaM KeKeLIruAn

assalamualaikum.wbt.
rasanya sudah lame aku xupdate blog nie. bkn xnk update, tp mase xmngizinkan.pada wktu ini pn aku mncuri mase blaja aku sebentar. di kesempatan ini aku nk ucpkan selamt berpuasa dan selamt hari raya kpada kwn2ku.
alhmdulillah aku brada dlm keadaan yg mudah untuk aku blaja berkat doa umi&ayah ku..
trima kasih keatas kedua2 org tua ku..
di sini aku nk kongsi sedikit tntg hdp aku skrg n nk mintak pendapat kepada sesiapa yg baik haty utk berkogsi dgn aku. aku bru2 ini telah di tuduh dgn bermacam2 cerita yg aku rasa tidak masuk dek akal..
aku ingt pada mulanya smuanya tidak memberi kesan kpdku..
tp lama kelamaan ianya memakan diri ini.. aku terasa seperti disishkan oleh teman2. tuduhan yg tidak berasas ini sedikit sebanyk telah menggngu emosi aku dn pembelajaran aku..
aku xtaw ape sebenarnya yg mereka nk..????smpai ada thap aku rase seperti nk brenti KOlej..
tetapi Alhamdulillah aku masih lg berfikiran rasional..aku juga ada dinasihati oleh kwan2ku yg mngmbil berat tntg ku..Terima Kasih kpd shbt2ku..AFY, PIAN,ACAB n FAkar..yg slalu buat aku tertawa dn melupakan mslahku sejenak..aku ingin hdp seperti insan lain, yg boleh pergi ke kelas tnpa rase berslah, study Group dan bergurau senda bersma teman kelas..tp aku sudah tidak merasainya sekarang..kepada sesiapa yg menuduhku,aku pinta berhentikanlah segala tuduhan yg diberikan..aku xtw samada ni semua tuduhan atau FITNAH!!!!!!!!...smpai sini sje coretan aku.kpd sesiapa yg bca..aku hrap dgn jasa baik anda..tolong lah bg cadangan ape yg ptut aku buat???

No comments:

Post a Comment